Stomping Ground (2014)

Horror / Komedie

geregisseerd door Dan Riesser
met John Bobek, Tarah DeSpain en Jeramy Blackford

Vanwege thanksgiving gaan Ben en Annie samen naar haar geboorteplaats om Annie's ouders en oude vrienden te bezoeken. Ben worstelt met het oude leven van Annie en wanneer haar ex, Paul, ook nog eens olie op het vuur gooit, weet Ben niet hoe hij hiermee om moet gaan. Dan besluit het koppel de bossen in te gaan om voor de gein mee te doen aan een 'Bigfoot-jacht'. Deze trip brengt niet alleen hun relatie in gevaar, maar ook hun eigen leven.

avatar van perceived
Leuke Indie!

Qua Horror en Bigfoot hoef je echter weinig te verwachten. Het is voornamelijk Drama en Comedy dat de klok slaat. Verder best wel een charmant filmpje met een onderhoudend plot, aardige humor, sfeervol camerawerk en prima acteurs.