The Norwegian Fjords - Life in the Twilight (2018)

Alternatieve titels: The Norwegian Fjords - Life in the Twilights | Magie der Fjorde | Fjord, de Ontdekking van de Grootste Europese Wildernis

Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Jan Haft
met de stem van Nick Corkill

De Noorse fjorden vormen een van de grilligste landschappen van Europa. Ontelbaar veel haringen kleuren er het water donker, migrerende zalmscholen zwemmen omhoog langs watervallen en zeeslakken vormen een prachtig kleurenpalet in de diepte. Deze documentaire werpt een blik op deze bijzondere waterwereld.

Vanaf 4 juni in de bioscoop (M&N Film Distribution)