Ulysse & Mona (2018)

Alternatieve titels: Ulysses and Mona | Ulysses & Mona | Ulysse et Mona

Frankrijk

geregisseerd door Sébastien Betbeder
met Manal Issa, Eric Cantona en Mathis Romani

Een paar jaar geleden maakte Ulysse een einde aan zijn carrière als hedendaagse kunstenaar. Tegenwoordig woont hij alleen met zijn hond Joseph in een oud herenhuis in het midden van het bos. Mona is twintig jaar en studeert aan de kunstacademie. Op een dag besluit Mona om Ulysse op te zoeken. Hun ontmoeting zal hen beiden veranderen.