Sona Dhwandi Bhed Te Sucha Pahaad (2018)

Alternatieve titel: The Gold-Laden Sheep & the Sacred Mountain

India
Mystery

geregisseerd door Ridham Janve
met Arjun Pant en Lokendra Gurung

Wanneer een herder en zijn knecht zich over hun schapen en geiten ontfermen, stort een gevechtsvliegtuig neer in een naburige vallei. De knecht wil de brokstukken doorzoeken op zoek naar verborgen schatten, maar wordt tegengesproken door de hoeder die hun reis door de bergpas wil voortzetten. Diverse eenheden zijn een zoektocht begonnen, maar de piloot noch de wrakstukken worden gelokaliseerd. De herder is ervan overtuigd dat de crash nabij Sacred Mountain gebeurde waar, volgens een legende, een herder zou zijn verdwenen.

Malick
Poster en trailer zien er intrigerend uit! Gaat op het lijstje.