Hello Guru Prema Kosame (2018)

India

geregisseerd door Trinadha Rao Nakkina
met Ram Pothineni, Anupama Parameshwaran en Prakash Raj

Sanju is een vrolijke jongeman in Kakinada wiens leven draait om zijn liefhebbende ouders en zijn vrienden. Hoewel hij eerst heel eigenwijs is om in zijn geboortestad te blijven, besluit hij uiteindelijk naar Hyderabad te verhuizen nadat hij heeft vernomen dat zijn ouders willen dat hij een goede IT-baan krijgt. Hij wordt gevraagd om te verblijven in het huis van Viswanath, de vriend van Sanju's moeder. In de trein naar Hyderabad ontmoet Sanju Anupama of Anu die hij in verlegenheid brengt en voor de gek houdt nadat hij hoort wat ze vertelt. Hij komt er later achter dat Anu niemand minder is dan de dochter van Viswanath en dat hij een huis met haar zal moeten delen en haar elke ochtend naar de universiteit moeten brengen...