President Evil (2018)

Komedie / Horror

geregisseerd door Richard Lowry
met Jose Rosete, Sitara Attaie en Korbin Miles

Lana is een jonge moslima die binnenkort gaat stemmen. Op een dag wordt zij samen met twee vriendinnen - die net als Lana niet blank zijn - aangevallen door een moordlustige republikein. Hij heeft zich verkleed als president Trump en heeft het gemunt op kleurlingen. Zullen de dames het bloedbad overleven?

avatar van 606
Wow riskante keuze haha wel lef !!

avatar van blurp194
Deze film verdient alleen voor de poster al wel een puntje of wat. Jammer dat de uitwerking zo volkomen prut is... het stars-en-stripes mes, en sommige van de woordspelletjes zijn wel leuk gevonden, maar nog lang niet goed genoeg dat het daardoor verdraagbaar wordt. Laat staan cult.