Está Todo Bien (2018)

Alternatieve titel: It's All Good

Venezuela / Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Tuki Jencquel

Een apotheek runnen waar je je klanten telkens met lege handen moet wegsturen. Als arts zo weinig betaald krijgen dat je zelf niet meer rond kunt komen. Lijden aan kanker en hopen dat er binnenkort weer medicijnen te vinden zijn, voordat de ziekte opnieuw gaat woekeren. De medische crisis in Venezuela krijgt een gezicht met dit portret van twee patiënten, een arts in opleiding, een activist die medicijnen smokkelt en een apotheker op de rand van een faillissement. In de steek gelaten door de politiek zoeken zij dagelijks oplossingen voor problemen die hun macht ver te boven gaan.