Wall of Death, and All That (2016)

Servië / Kroatië
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Mladen Kovacevic

Op tienjarige leeftijd was Brankica al de hoofdattractie op boerenmarkten. Haar grote broers waren steracrobaten, legenden in voormalig Joegoslavië. Nu zijn haar broers weg; zij is de enige die achterbleef. Regisseur Mladen Kovacevic volgt de inmiddels 43-jarige grootmoeder van zes kleinkinderen, als ze, net als vroeger, stunts uitvoert op haar motorfiets, terwijl ze rondrijdt op de zijwanden van een zes meter brede houten ringbaan. Brankica draalt tussen haar weemoedige herinneringen en haar claustrofobische bestaan op de laatst overgebleven "wall of death".