Angels Are Made of Light (2018)

Verenigde Staten / Denemarken / Noorwegen
Documentaire

geregisseerd door James Longley

“Als ik blijf werken, zak ik op school. Als ik blijf studeren, verlies ik mijn baan.” Via een voice-over laat de zoon van een automonteur blijken hoe hij wordt beheerst door onzekerheid. En hij is niet de enige. In hedendaags Afghanistan worstelt iedereen met de vraag hoe de toekomst eruit moet gaan zien. Begrijpelijk, in een land dat decennialang is verscheurd door oorlogen.