Julia y el Zorro (2018)

Alternatieve titel: Julia and the Fox

Argentinië

geregisseerd door Inés María Barrionuevo
met Umbra Colombo, Pablo Limarzi en Victoria Castelo Arzubialde

De voormalige actrice Julia betrekt met haar dochter Emma in de winterperiode een herenhuis in een dorp. Julia wil het huis renoveren om deze te koop te stellen. Beide dames zijn nog in de rouw sinds de dood van hun man en vader, wat meteen een verklaring is voor het kille gedrag van Julia jegens haar dochter. Wanneer Julia haar oude vriend Gaspar tegen het lijf loopt poogt hij haar ervan te overtuigen mee te spelen in een theaterwedstrijd.