The Krampus Carol (2018)

Alternatieve titels: Mrs. Claus | 'Twas the Tell-Tale Krampus Carol

Horror

geregisseerd door Jake Zelch
met Luc Bernier, Helene Udy en Donna Hamblin

Het is een koude, donkere kerstavond. Ben en Sarah Hamilton vormen een ongelukkig getrouwd koppel. Ze gaan binnenkort scheiden en brengen voor de laatste keer de kerstdagen samen door. De boel loopt echter uit de hand en Sarah sterft door de schuld van Ben. Hij hakt Sarah in mootjes en dumpt de lichaamsdelen. Ben denkt dat de nachtmerrie voorbij is, maar krijgt dan te maken met een boze verschijning.