Night Nurse (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Damián Romay en Ernesto Rowe
met Johnny Pacar, Christie Burson en Cynthia Evans

David en Tricia Rosen zijn gelukkig getrouwd en hebben een goed leven. Ze verwachten binnenkort een kindje en zijn bezig met het treffen van de voorbereidingen. Er treden echter complicaties op binnen de zwangerschap, waarna de dokter Tricia adviseert te rusten in bed. David en Tricia besluiten de hulp in te schakelen van twee verpleegsters, die Tricia moeten helpen. Na een tijdje krijgt Tricia het vermoeden dat één van hen duistere plannen heeft.