Brakland (2018)

Alternatieve titel: Sticks and Stones

Denemarken / IJsland

geregisseerd door Martin Skovbjerg
met Jonas Bjerril, Vilmer Trier Brøgger en Sophia Andersen Martinussen

Simons gezin verhuist van Kopenhagen naar het dorpje Vesterby. Daar voelt hij zich eenzaam en buitengesloten tot hij vriendschap sluit met zijn klasgenoot Bjarke. Deze charismatische jongeman lijkt het perfecte leven te leiden in zijn groot huis met een rijke vader en knappe moeder. Hun samenwerking aan een project brengt verandering teweeg bij hun familie en in het dorp.