Death on Scenic Drive (2017)

1 stem

Canada
Horror

geregisseerd door Gabriel Carrer
met Stephanie Ash, Ry Barrett en Jessica Vano

Larissa is een jonge vrouw die wat geld wil bijverdienen door op een afgelegen huis te passen. Ze besluit het terrein wat te verkennen en loopt tegen enkele verontrustende tekeningen met satanische symbolen aan. Het duurt niet lang voordat Larissa tot de ontdekking komt dat er in de omgeving van het huis een kwaadaardige entiteit rondspookt en dat deze het op haar gemunt heeft.