ad
  • 8.087.138 stemmen

Death on Scenic Drive (2017)

Horror | 82 minuten

Genre: Horror

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Gabriel Carrer

Met onder meer: Stephanie Ash en Ry Barrett

IMDb beoordeling: 2,7 (104)

Releasedatum: 30 september 2017

Over Death on Scenic Drive

Larissa is een jonge vrouw die wat geld wil bijverdienen door op een afgelegen huis te passen. Ze besluit het terrein wat te verkennen en loopt tegen enkele verontrustende tekeningen met satanische symbolen aan. Het duurt niet lang voordat Larissa tot de ontdekking komt dat er in de omgeving van het huis een kwaadaardige entiteit rondspookt en dat deze het op haar gemunt heeft.

image

avatar van Woland

Woland

Ik kan me wel redelijk vinden in de mening van Shaky. Absoluut geen hoogvlieger, heel veel logica of verhaal zit er niet in de film maar toch was het allemaal niet heel erg storend. Om redenen die verder niet duidelijk worden raakt een vrouw bezeten en gaat op een vrijwel dialoogloze killing spree, en dat is het wel zo'n beetje. En toch was dit zeker in de tweede helft best kijkbaar. Een voldoende wordt het ook weer niet, maar ik ga toch het gemiddelde een beetje opkrikken.