Kemuri Ga Me Ni Shimiru (2006)

Alternatieve titels: Diary of Beloved Wife: Smoke Gets in Your Eye | Smoke Gets in Your Eyes

Japan

geregisseerd door Tôru Kamei
met Fujiko, Hôka Kinoshita en Taijirô Tamura

Chiho heeft haar man Takahashi verboden om te roken omdat ze probeert zwanger te worden. Maar als Takahashi een keer dronken thuiskomt en naar sigaretten ruikt, gaat ze uit haar dak. Het heeft te maken met de geur van een bepaald sigarettenmerk, Peace Regulars, en traumatische gebeurtenissen uit het verleden. Ze vertelt Takahashi dat ze als jong meisje is misbruikt door haar grootvader. Of was het haar tweelingzus Kaho die dat overkomen is?