• 8.298.742 stemmen

Kemuri Ga Me Ni Shimiru (2006)

Drama | 63 minuten
Nog geen stemmen

Genre: Drama

Alternatieve titels: Diary of Beloved Wife: Smoke Gets in Your Eye / Smoke Gets in Your Eyes

Oorsprong: Japan

Geregisseerd door: Tôru Kamei

Met onder meer: Fujiko en Taijiro Tamura

IMDb beoordeling: 5,0 (10)

Oorspronkelijke taal: Japans

Plot Kemuri Ga Me Ni Shimiru

Chiho heeft haar man Takahashi verboden om te roken omdat ze probeert zwanger te worden. Maar als Takahashi een keer dronken thuiskomt en naar sigaretten ruikt, gaat ze uit haar dak. Het heeft te maken met de geur van een bepaald sigarettenmerk, Peace Regulars, en traumatische gebeurtenissen uit het verleden. Ze vertelt Takahashi dat ze als jong meisje is misbruikt door haar grootvader. Of was het haar tweelingzus Kaho die dat overkomen is?

imageimageimage