Beauty and the Beast (2014)

Alternatieve titels: La Bella e la Bestia | La Bella y la Bestia

Italië / Spanje
Romantiek
Miniserie, 2 delen

geregisseerd door Fabrizio Costa
met Blanca Suárez, Alessandro Preziosi en Jaime Olías

Bella Dubois is de dochter van een koopman en zeekapitein. Ze besluit een dienstmeisje te worden op het kasteel van Leon, omdat haar vader zijn schuld aan hem op dit moment niet kan betalen. Wanneer Leon Bella voor het eerst ontmoet, heeft hij hartstochtelijke gevoelens voor haar vanwege haar moed en lijkt ze zijn gekwelde herinneringen te begrijpen. Hun liefde bloeit open maar stuit op tegenstand in de vorm van zijn jaloerse neef.