Kulari ke Pantai (2018)

Indonesië
Drama / Familie

geregisseerd door Riri Riza
met Maisha Kanna, Marsha Timothy en Lil'li Latisha

Sam is een tienjarige jongen die op het strand van Roti in Indonesië woont. Hij wil samen met zijn moeder Uci een reis gaan maken naar het strand van G-Land (een wereldberoemde surfspot). Echter op de dag van vertrek vraagt de moeder van Happy of Happy ook mee mag. Sam heeft niet zo'n goede relatie met zijn 12-jarige nichtje Happy omdat zij hem altijd vernederd. Het verschil tussen de twee maakt de autorit vol uitdagingen en niet alles verloopt volgens plan.