Buffalo Girls (2012)

Documentaire

geregisseerd door Todd Kellstein
met Stam Sor Con Lek, Pet Chor Chanachai en Jid

'Buffalo Girls' vertelt het verhaal van twee 8-jarige meisjes, Stam en Pet, beiden professionele muay Thai-boksers. De film speelt zich af in kleine dorpjes in het landelijke Thailand en beschrijft de emotionele en soms hartverscheurende reis van deze jonge meisjes terwijl ze vechten in kleine ondergrondse arena's om prijzengeld te winnen om hun families te onderhouden. Na vele maanden van rigoureuze training en een lang schema van gevechten, vechten Stam en Pet tegen elkaar voor het kampioenschap van Thailand en een geldprijs die het leven van de winnaar voor altijd zal veranderen.