Keep in Touch (2015)

Komedie / Drama

geregisseerd door Sam Kretchmar
met Ryan Patrick Bachand, Nicholas Boshier en Jon Clinkenbeard

Na een ernstige crisis probeert een man zijn lang verloren jeugdliefde op te sporen. Hij ontdekt dat ze vele jaren eerder is omgekomen bij een auto-ongeluk. Zijn online zoektocht leidt hem naar haar jongere zus, een aspirant-muzikant die een opvallende gelijkenis vertoont met het meisje waar hij vroeger van hield. Al snel geobsedeerd, regelt hij een niet-zo-toevallige ontmoeting en bloeit een relatie tussen de twee open voordat hij de kans krijgt om zijn ware identiteit bekend te maken.