A Daughter's Revenge (2018)

1 stem

Canada

geregisseerd door Anthony Lefresne
met Jessica Sipos, Linden Ashby en Sierra Wooldridge

Elle Spencer is een jonge vrouw die een enorme hekel heeft aan haar stiefvader David. Ze vindt dat hij schuldig is aan de zelfmoord van haar moeder en wil wraak op hem nemen. Anna Bellcroft, een vriendin van Elle, komt vrij uit de gevangenis. Ze zat er een straf uit voor rijden onder invloed. Anna, die geen familie of geld heeft, mag van Elle bij haar intrekken. Wat Anna niet weet, is dat Elle duistere plannen met haar heeft.