Seltsimees Laps (2018)

Estland
Drama / Familie

geregisseerd door Moonika Siimets
met Yuliya Aug, Helena Maria Reisner en Maksim Demidov

Tijdens de Stalinistische tyrannie is de moeder van de zesjarige Leelo opgepakt en om onduidelijke redenen naar een werkkamp gezonden. De laatste woorden voor haar dochter zijn: "Wees lief, dan kom ik eerder terug". Bang dat ze haar moeder niet meer zal terugzien, is Leelo vastberaden een strikt programma van goed gedrag te volgen. Als ze een goede kameraad wordt, zal haar moeder weer gauw thuis zijn.

• Vanaf donderdag 11 juli in de bioscoop

Vanaf 11 juli in de bioscoop (Just Film Distribution)