Yi Ching Chun Dik Ming Yi (2017)

Alternatieve titels: In Your Dreams | 以青春的名義

1 stem

Hongkong

geregisseerd door Wai Ching Tam
met Carina Lau, Siu Hin Ng en Tse Kwan Ho

Een gedesillusioneerde zestienjarige jongen heeft moeite om liefde in zijn leven te vinden. Op jonge leeftijd verliet zijn moeder hem en zijn werkloze vader is steevast stomdronken. Zijn leven neemt een nieuwe wending wanneer hij een dronken vrouw van middelbare leeftijd uit het zwembad weet te redden en er achter komt dat zij zijn nieuwe invallerares is. De twee brengen steeds meer tijd met elkaar door. In eerste instantie uit bezorgdheid, maar langzaam neemt het verlangen naar elkaar en de angst om verlaten te worden over en begint de fictieve lijn tussen leerling en lerares te vervagen.