Howard Lovecraft & the Undersea Kingdom (2017)

Alternatieve titel: Howard Lovecraft and the Undersea Kingdom

1 stem

Canada
Animatie / Fantasy

geregisseerd door Sean Patrick O'Reilly
met de stemmen van Kiefer O'Reilly, Ron Perlman en Mark Hamill

De vader van een jonge jongen is gek geworden na het schrijven van een mysterieus boek. Niet in staat zijn nieuwsgierigheid in toom te houden, leest de jongen het boek tegen de wensen van zijn vader in en wordt naar een andere dimensie overgebracht. Hij is terecht gekomen in de "Undersea Kingdom" waar hij zijn familie moet redden, drie magische boeken moet beschermen en de dreiging van Cthulhu moet voorkomen, om zo weer terug te kunnen keren naar zijn eigen wereld.