Belly Timber (2016)

Horror

geregisseerd door Bobby Easley
met John Dugan, John Johnson en Gabriel Bartley

Het is het jaar 1820. John McCormick leidt samen met zijn gezin een gelukkig leven in Indiana. In het verleden was hij woonachtig in Ohio, waar zijn familieleden op beestachtige wijze afgeslacht werden. De familie Lecky - die bestaat uit kannibalistische nomaden - is daarvoor verantwoordelijk. John is echter vastbesloten de dood van zijn familieleden te wreken en neemt het op tegen de gestoorde familie.