Axis (2017)

1 stem

Thriller / Drama

geregisseerd door Aisha Tyler
met Emmett Hughes, Aisha Tyler en Ciarán Hinds

Tristan Blake is een succesvol acteur die zijn leven bijna verwoestte met een verslaving. De laatste tijd gaat het beter met hem: hij heeft weer goed contact met zijn partner en zijn familie, hij slaagt erin nuchter te blijven, en hij doet er alles aan zijn leven weer op te pakken. Door een reeks tragische gebeurtenissen op slechts één avond wordt Tristan echter opnieuw op de proef gesteld.