Nilalang (2015)

Filipijnen
Actie / Misdaad

geregisseerd door Pedring Lopez
met Cesar Montano, Maria Ozawa en Meg Imperial

Een Filipijnse agent is zijn vriendin kwijtgeraakt nadat zij vermoord werd door een kwaadaardige entiteit. Nu er opnieuw vrouwen gemarteld en vermoord worden, werkt hij samen met een Japanse zakenvrouw, die het doelwit is van de geest omdat ze afstamt van een oud ras van samoerai, om de entiteit voor eens en altijd te stoppen. Er blijkt een eeuwenoude toverspreuk ten grondslag te liggen aan de moorden.