I Love My Muslim (2018)

Nederland
Documentaire

geregisseerd door Marjolein Busstra
met Carla Khalifa

Carla is een 62-jarige Amsterdamse die zich heeft bekeerd tot de islam en is getrouwd met de bijna dertig jaar jongere Fouad. Hij is een voormalige Libische strijder die in Nederland woont. De film toont hun alledaagse leven in Nederland, maar schetst ook een persoonlijk beeld van de onrust in het Midden-Oosten en de reactie daarop binnen de Nederlandse maatschappij.

avatar van marchje-
ontzettend slecht geluid, daardoor nauwelijks te volgen, alhoewel er ook niet veel te volgen valt