Meth Storm (2017)

Documentaire

geregisseerd door Brent Renaud en Craig Renaud

In Arkansas wordt 90% van methamfetamines over de grens gesmokkeld vanuit Mexico als een vorm van sterkere en goedkopere crystal meth, genaamd ICE. Deze film vertelt het verhaal van plattelandsgebruikers en -dealers die vastzitten in een oneindige cirkel van armoede en gevangenschap. Daarnaast het verhaal van de politie en DEA-agenten die worstelen om kartels tegen te houden die de Verenigde Staten overspoelen met deze superpotente vorm van meth.