Game Girls (2018)

Frankrijk / Duitsland
Documentaire

geregisseerd door Alina Skrzeszewska

“Game Girls” volgt Teri en haar vriendin Tiahna terwijl ze in hun relatie navigeren door de chaotische wereld van Los Angeles 'Skid Row, ook bekend als de 'dakloze hoofdstad van de VS'. Een dilemma voedt de spanningen tussen de twee vrouwen: terwijl Tiahna zich heeft neergelegd bij een eigen leven en kleine smokkel in de straten van Skid Row, wordt Teri gedreven door een krachtig verlangen om verder te gaan. Samen met andere dakloze vrouwen bezoeken ze een wekelijkse workshop met Expressive Arts, waar ze willen reflecteren, dromen en genezen. Kan hun liefde in het geweld van hun verleden en hun huidige omgeving overleven?