Aenimeoltawoon (2009)

Alternatieve titels: Animal Town | 애니멀 타운

Zuid-Korea / Verenigde Staten

geregisseerd door Kyu-hwan Jeon
met Seong-tae Oh, Joon Hyuk Lee en Sung-duk Hong

Oh Sung-Chul is voorwaardelijk vrijgelaten. Hij draagt een enkelband die hem in de gaten houdt en hem herinnert aan zijn gruwelijke daden uit het verleden. Sung-Chul woont in een appartementencomplex dat op het punt staat te worden gesloopt. Hij verliest zijn baan in de bouw en krijgt maar de helft van zijn laatste salaris. Hij neemt medicijnen om zijn woede te onderdrukken. Kim Hyung-Do is een religieuze man die een drukkerij runt. De drukkerij maakt moeilijke tijden door. Kim Hyung-Do heeft het ook emotioneel zwaar vanwege een verschrikkelijke misdaad op zijn dochter door Oh Sung-Chul. Op een noodlottige dag ontmoeten Hyung-Do en Sung-Chul elkaar op straat.