1:1 Thierry Henry (2011)

Oostenrijk
Documentaire / Biografie

geregisseerd door Verena Soltiz
met Thierry Henry, Hans Backe en David Beckham

Hij heeft alles in het voetbal bereikt: hij leidde Frankrijk toen ze Europees- en Wereldkampioen werden, hij leidde Barcelona toen ze de beste in de Champions League waren en de UEFA Super Cup wonnen. Ieder kind weet wie Thierry Henry is, een speler uit een voorstad in Parijs, die later de beste middenvelder van de 21e eeuw werd. Wie is de persoon die achter deze droomcarrière schuil gaat? Deze documentaire volgt Thierry Henry in zijn nieuwe leven als aanvoerder van de New York Red Bulls.