S.E.R.P. (2013)

geregisseerd door Mark Schwab
met Mark Balunis, Robert Sean Cambell en Melinda Marks

Een programmeur ontwikkelt een zoekmachine die antwoord geeft op de vraag of de regering van de Verenigde Staten kwaadaardig is. De zoekmachine antwoordt "ja" en de programmeur wordt opgepakt en gevangen gezet. Hij sluit een deal met de overheid om het programma aan te passen in ruil voor zijn vrijlating. Ondertussen wordt er onderzocht waarom deze machine antwoord geeft op een retorische vraag.