Hurenkarussell (2008)

Alternatieve titel: The Broken Circle

Oostenrijk

geregisseerd door Cajetan Jacob
met Magdalena Kaim, Heike Kotsios en Maja Makowski

De Donau-monarchie rond de eeuwwisseling. Prostitutie op straat is verboden. Daarom ronselen kinderen klanten voor de bordelen. Marie is een jonge prostituee die in zo'n bordeel werkt. Ze krijgt klanten van diverse pluimage, vaak met vreemde wensen. Zoals een graaf, die wil dat ze zich als kind gedraagt. Later komt ze deze klant tegen met z'n dochtertje. Het meisje lijkt doodsbang voor haar vader. Marie verdenkt hem ervan het kind te misbruiken. Ze trekt zich het lot van het meisje aan en dat van andere kinderen, die vaak in mensonterende omstandigheden leven.