Bishkek, Ya Lyublyu Tebya (2011)

Alternatieve titel: Бишкек, Я Люблю Тебя

Kirgizië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ruslan Akun, Saule Erki, Eldar Supataev, Chingiz Torobekov en Alexander Tsay
met Elan Abdykerimov, Gulnasa Asakeyeva en Alina Baltabaeva

Tien karakters staan centraal in verschillende verhaallijnen die met elkaar verweven zijn middels de gezamenlijke thema's: familie, liefde, succes en mislukking. Een koppel ontmoet elkaar op het vliegveld nadat ze vijf jaar geleden uit elkaar zijn gegaan en hij blijkt ondertussen een vrouw en kinderen te hebben. Twee mensen solliciteren naar dezelfde baan maar degene die middels zijn connecties is binnengekomen maakt veel meer kans. En een opa en zijn kleinzoon breken een vaas en proberen deze te vervangen voordat de vrouwen uit de familie hier achter komen.