Teleurdeugd (2016)

België

geregisseerd door Alejandro Alvarez, Arno de Facq, Tom Gaublomme, Giyes Herteleer en Warre Keuppens
met Tom Gaublomme, Giyes Herteleer en Bert Kettermans

Marius is een verbitterde twintiger; hij is er niet in geslaagd om een stabiel leven op te bouwen en is teleurgesteld in zichzelf en de maatschappij. Doelloos laat hij zich meedrijven met de stroom van zijn bestaan. Een ingebeelde metgezel voert hem mee naar diepe dalen en surrealistische hoogtepunten, waardoor de twee een vreemde verbintenis ervaren. De verpersoonlijking van zijn eigen onzekerheden biedt hem namelijk ook houvast. Slagen ze erin om zich met elkaar te verzoenen en opnieuw een plaats in te nemen in de samenleving?