Scarecrowd: The Musk (2015)

Alternatieve titel: Scarecrowd

Horror

geregisseerd door George Nevada
met Fabrizio Occhipinti, Gabrielle Bergère en Antony Ferry

Tony Maio is een boer die muteert in een monster, nadat er een meteoor crasht in de omgeving waarin hij woont. Hij verbergt zijn uiterlijk door zich te vermommen als een vogelverschrikker. Sinds hij gemuteerd is heeft hij echter een onstilbare dorst naar bloed. Om daar aan toe te geven jaagt hij de buurtbewoners op, die hij vervolgens afslacht.