ad

Actie / Drama | 86 minuten

Genre: Actie / Drama

Geregisseerd door: Greg Carter

Met onder meer: Thomas Miles, Napolean, Gregory O. Stewart

IMDb beoordeling: 2,5 (165)

Releasedatum: 8 maart 2001

Over Thug Life

Stap in de wereld van straatbendes, geld en macht in Houston's ruigste stegen, met rappers Willie D., Lady of Rage en Napoleon. Boo is weer op het rechte pad, maar staat nog in het krijt bij Mecca. Deze vraagt hem om samen, gewapend, wat gestolen auto's af te leveren bij een handelaar. Maar dan blijkt dat de autohandelaar probeert hen de moord op een rivaliserend bendelid in de schoenen te schuiven. Hoe komen ze hier ooit zonder kleerscheuren uit...

avatar van Jordy

Jordy

bij de mensen die de laatste southpark gezien hebben is nu een glimlach te zien...

avatar van Neder

Neder

The Crips : )

avatar van bioscoopzaal

bioscoopzaal

Ik vraag me vooral af waarom de main homie een theedoek om z'n voorhoofd heeft gebonden ...

avatar van TommiE!

TommiE!

inderdaad: wat een K#T FILM!!!dit slaat helemaal nergens op!

avatar van Nomak

Nomak

Erg slechte film.

Ik ben wel een liefhebber van dit soort films, maar deze was zeer slecht en ik kan dan ook niet anders dan er een lage stem voor te geven.

avatar van mikoz

mikoz

Haha , een vriend van me wou deze film een keer opzetten , nou echt ik heb sowieso al een hekel een ''thug life'' maar dit sloeg ook gewoon nog eens nergens op !

avatar van pietjuh

pietjuh

Waardeloos prulletje deze film. De makers ervan moesten ze alle vergunningen intrekken om te voorkomen dat zoiets nogmaals gemaakt wordt. eigenlijk nog geen halve * waard dat zegt genoeg toch?? :s

avatar van DaDonDaDa

DaDonDaDa

Ik vond hem nog wel mee vallen... als je down bent met hip-hop/urban movies dan hou je hier ook vast wel van. Het lage budget is helaas wel overduidelijk te merken aan de kwaliteit van acteren en dergelijke ... had veel beter kunnen zijn.

avatar van reentje1975

reentje1975

Deze moet je zien! Dit is zo ongelovelijk slecht dat je hem gewoon moet zien. Belabbert acteerwerk en nog slechter camerawerk. Als je met een digitale camera op pad gaat, dan maak je nog een betere film. Jammer dat je niet -5 kunt stemmen.

avatar van BX-Ela

BX-Ela