The Big Broadcast of 1936 (1935)

1 stem

Muziek / Komedie

geregisseerd door Norman Taurog
met Jack Oakie, George Burns en Gracie Allen

De eigenaar van het radiostation W.H.Y., Spud Miller, is de enige presentator van de zender. Samen met zijn maatje Smiley Goodwin, de huiszanger, verzorgt hij menige radioshow. Omdat het station bijna failliet is besluit Spud in zee te gaan een tweetal dat een uitvinding bij hem aanbiedt. Een apparaat dat de zender winstgevend moet gaan maken.

Dick2008
Onlangs nog gezien. Maar ik vond het maar een slechte film. Flauwe komedie, toen radio nog een heel belangrijk medium was, met tussendoor muzikale nummers, van o.a Bing Crosby, Die Wiener Sängerknaben. Maar Ray Noble komt er zeer karig vanaf. Wel een leuk nummer van Ethel Merman (It's the animal in me). 2.0