- Home
- Filmforum
- Film - Algemeen
- Ik zoek... een filmtitel
Ik zoek... een filmtitel
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2367 stemmen
Ik denk dat je deze bedoelt http://www.imdb.com/title/tt0027183
mirelmari
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Jullie zijn echt geweldig. Ik denk inderdaad dat dat de filmtitel is.
Nu nop op zoek naar de dvd en mijn dag is helemaal goed!!
Alvast bedankt
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Als het goed is staat het filmpje op de dvd 'Walt Disney Treasures - Silly Symphonies'.
mirelmari
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
En deze dvd kan ik kopen in de winkel? de 'Walt Disney Treasures - Silly Symphonies?
Had ik deze site maar eerder ontdekt. Echt super deze hulp!!!
mirelmari
-
- 6 berichten
- 1 stemmen
Hij staat als easter egg op de dvd van disney. Was even zoeken maar dankzij jullie heb ik hem gevonden.
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
weet niemand die films van mij
de eerste is een fantasy film .het begint als een gewone film en zodra die jongen in het water komt word het een tekenfilm
die tweede is ook een fantasie film weet alleen maar dat ze op een vliegveld aan kwamen
en dan weet ik dat ze door een besneeuwd bos lopen en een grote man tegen komen
ik weet niet meer of ze opzoek waren naar de kerstman ofzo
nog steeds niemand
HelP
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
FixX schreef:
weet niemand die films van mij
de eerste is een fantasy film. Het begint als een gewone film en zodra die jongen in het water komt word het een tekenfilm
Heel mischien is het deze film:
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
het is wel in die richting maar dit is hem niet
de jongen veranderd in een vis en gaat zo de onderwater wereld bekijkken
misschien is het wel een buitenlandse film deens of duits ofzo
ik weet het echt niet meer
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
die tweede is ook een fantasie film weet alleen maar dat ze op een vliegveld aan kwamen
en dan weet ik dat ze door een besneeuwd bos lopen en een grote man tegen komen
ik weet niet meer of ze opzoek waren naar de kerstman ofzo
Mug
-
- 13981 berichten
- 5969 stemmen
Is de hele film nu animatie of niet? Anders zou het Blub Ik Ben een Vis kunnen zijn?
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Ik zoek een film.
Hij gaat over een gezin waarvan de vader een nieuwe tv koopt van de duivel en dan met z'n gezin in de tv wordt gezogen en daar dus in verschillende films en series moeten spelen. Het is een komedie.
Alvast bedankt.
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
Klinkt als een aflevering van Honey, I Shrunk The Kids (de serie)
monica_L_henry
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In DVD en VHS > Titels > HELP: weet iemand de titel van deze film?:
hallo allemaal, ik weet niet of dit topic goed staat, is de eerste keer dat ik dit doe!
ik ben opzoek naar een film die ik vroeger heel vaak heb gezien. maar ik weet de titel niet meer van deze film.
ik zal een stukje vertellen over de film:
een meisje gaat op een avond sleeën.(of ze krijgt een auto ongeluk, dat weet ik namelijk niet meer presies) Maar dan krijgt ze een ongeluk en raakt ze bewusteloos. Ze droomt over een wereld, dat er vredig en harmonieus bij ligt. Iedereen is blij en vrolijk. Ze hebben ook een grote snoepfabriek. Maar het wereldje leeft ook in angst voor een heerser en zijn twee volgelingen, die op kraaien lijken. Die heersers wonen in een enorm grote bowlingbal. Dan moet ze het wereldje zien te redden.
komt iemand dit bekend voor en weet jij de titel van deze film? laat het mij weten ik zal je erg dankbaar zijn.
groetjes monica
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5759 stemmen
Ik zoek een film over een (zwart-harige) leerling die geobsedeerd wordt door haar leraar. Ze is dus verliefd op hem en verleidt hem ook, ondanks zijn getrouwde mening. Ze begint ook te moorden als iemand haar donkere verleden (haar beste vriendin vindt krantenknipsels op het internet over haar waardoor zij haar uit het raam duwt in hun "sorority house") omhoog dreigt te halen.
Het is trouwens niet Devil in the Flesh. Het kwam een keer 's avonds laat op Veronica (nee, geen erotiek
)
FixX
-
- 622 berichten
- 456 stemmen
Is de hele film nu animatie of niet? Anders zou het Blub Ik Ben een Vis kunnen zijn?
het eerste gedeelte (15 min ) is als gewone film te beschouwen zodra die jongen of in het water valt of erin springt word het een animatiefilm en nee sorry het is niet blub ik ben een vis .de film is ouder ik denk zelfs rond 1985
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
@ kiriyama: Stay Tuned
Hartelijk bedankt. 
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Ik zoek een tekenfilm of een film (weet niet meer precies) waarin een jongen samen met een sneeuwman door de lucht vliegt terwijl hij zijn hand vasthoudt. Er zit een liedje in ook die ik wel gevonden heb, walking in the air gezongen door Beclan Galbraith. Kan iemand mij helpen aan de film/tekenfilm titel??
Dragon
-
- 62559 berichten
- 4509 stemmen
Ik zoek een tekenfilm of een film (weet niet meer precies) waarin een jongen samen met een sneeuwman door de lucht vliegt terwijl hij zijn hand vasthoudt. Er zit een liedje in ook die ik wel gevonden heb, walking in the air gezongen door Beclan Galbraith. Kan iemand mij helpen aan de film/tekenfilm titel??
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Ja helemaal de juiste!!! Nu nog zien te krijgen.....moeilijk!
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31163 berichten
- 5455 stemmen
Was in België gewoon te krijgen in de Fnac. Hoe het in Nederland zit, weet ik niet maar het is in elk geval te krijgen op DVD.
SSeagal
-
- 1866 berichten
- 659 stemmen
Ja enkel bij cd-wow gevonden met een andere animatiefilm erop, dat grapje kost 25 euro...pfff
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5759 stemmen
Ik zoek een film over een (zwart-harige) leerling die geobsedeerd wordt door haar leraar. Ze is dus verliefd op hem en verleidt hem ook, ondanks zijn getrouwde mening. Ze begint ook te moorden als iemand haar donkere verleden (haar beste vriendin vindt krantenknipsels op het internet over haar waardoor zij haar uit het raam duwt in hun "sorority house") omhoog dreigt te halen.
Het is trouwens niet Devil in the Flesh. Het kwam een keer 's avonds laat op Veronica (nee, geen erotiek
)
Niemand? 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Lijkt op Tamara, alleen het laatste stuk over het internet klopt niet .
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5759 stemmen
Ik heb de film dan ook in 2004 gezien.
=michael=
-
- 629 berichten
- 429 stemmen
Lijkt op Tamara, alleen het laatste stuk over het internet klopt niet .
nee tamara wordt vermoord en komt weer tot leven waardoor ze de personen die haar pesten vermoord!
monica_L_henry
-
- 4 berichten
- 0 stemmen
In DVD en VHS > Titels > HELP: weet iemand de titel van deze film?:
hallo allemaal, ik weet niet of dit topic goed staat, is de eerste keer dat ik dit doe!
ik ben opzoek naar een film die ik vroeger heel vaak heb gezien. maar ik weet de titel niet meer van deze film.
ik zal een stukje vertellen over de film:
een meisje gaat op een avond sleeën.(of ze krijgt een auto ongeluk, dat weet ik namelijk niet meer presies) Maar dan krijgt ze een ongeluk en raakt ze bewusteloos. Ze droomt over een wereld, dat er vredig en harmonieus bij ligt. Iedereen is blij en vrolijk. Ze hebben ook een grote snoepfabriek. Maar het wereldje leeft ook in angst voor een heerser en zijn twee volgelingen, die op kraaien lijken. Die heersers wonen in een enorm grote bowlingbal. Dan moet ze het wereldje zien te redden.
komt iemand dit bekend voor en weet jij de titel van deze film? laat het mij weten ik zal je erg dankbaar zijn.
groetjes monica
wie kan mij hier mee helpen? ik ben al heel lang op zoek naar deze film:'-(. groetjes monica
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.