• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.924 acteurs
  • 199.230 gebruikers
  • 9.386.830 stemmen

Het grote voetbaltopic #2

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Momenteel niet meer, maar dat zal al snel wel weer zo zijn. Ajax heeft ook geen bovengemiddeld team en denk dat Feyenoord, niet in een vormcrisis, wel partij kan bieden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, het zijn geen klassiekers meer zolang niet beide teams serieus mee doen om de titel. Dus ook de komende jaren stellen ze niks voor. Ajax is gewoon een stuk sterker en zal zich tegen Feyenoord altijd meer opladen dan tegen Utrecht of Groningen, waardoor die ploegen nog meer kans op punten hebben dan Feyenoord. Een erg frustrerende situatie. Maar zolang Ajax vaker in de Kuip van Feyenoord heeft gewonnen dan andersom is er wat mij betreft geen sprake van een klassieker, maar enkel van een vernederende situatie. Er zal eerst een keer of 5 door Feyenoord gewonnen moeten worden, wil het die status weer verdienen. Eigenlijk is het al sinds midden jaren 90 al geen klassieker meer. Feyenoord is toen zo vernederd dat elk zelfvertrouwen sindsdien ontbreekt. Een dergelijke situatie met PSV dreigde, maar die is gelukkig snel rechtgezet. Die 10-0 heeft ze de titel gekost en dat laatste voelt erg goed.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Momenteel niet meer, maar dat zal al snel wel weer zo zijn. Ajax heeft ook geen bovengemiddeld team en denk dat Feyenoord, niet in een vormcrisis, wel partij kan bieden.

Scheelt dat Ajax van de zomer fors kan en fors zal investeren. Het Ajax van na de zomer zal denk ik een stuk beter zijn. Zeker aanvallend komen er namen bij.

Stekelenburg kan overigens tot 2015 bijtekenen. Benieuwd of hij dit ziet zitten.

kos

• 46706 berichten
  • 8863 stemmen

Haha, wat denk je zelf.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Er zijn gesprekken. Zijn zaakwaarnemer heeft al gemeld dat het wel degelijk een optie is.

Misschien 1 jaar verlengen en nog 1 seizoen blijven of misschien willen ze Ajax matsen, verlengen ze en kan Ajax wat meer geld cashen. Je weet het niet. Stekelenburg is natuurlijk wel een echte jongen van de club.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Quincy Gullit (20), de zoon van Ruud Gullit (48), is in Italië opgepakt tijdens een drugsdeal. Quincy werd op heterdaad betrapt bij een drugsdeal in Lecco, 50 kilometer van Milaan. In zijn huis werd tevens meer dan 300 gram marihuana gevonden.

De zoon van de voetbaltrainer en zijn ex-vrouw Christina Pensa werd al enige tijd geobserveerd door de politie Quincy Gullit zit momenteel vast in een cel in Lecco, chrijft de Italiaanse website Virgilio.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Met zo'n rijke pa hoef je toch niet te gaan dealen denk ik dan

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

kos schreef:

De Speld » Ajacied Atouba hoopt op afscheid met kampioenschap

. . 100 keer beter dan een heel seizoen Dijkshoorn.

Atouba is trots op zijn periode bij de Amsterdammers. “Dat ik veel betekend heb voor Ajax staat vast, ze hebben me natuurlijk niet voor niets €1,4 miljoen per jaar betaald.” Toch is Atouba bescheiden gebleven. “Mocht het lukken zondag, dan is dat zeker niet alleen mijn verdienste. Ook jongens als Nicolás Lodeiro, Hyun Jun Suk en Bruno Silva waren verschrikkelijk belangrijk.”

Ik zie nu pas dat het De Speld is Wou al bijna zeggen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, het zijn geen klassiekers meer zolang niet beide teams serieus mee doen om de titel. Dus ook de komende jaren stellen ze niks voor. Ajax is gewoon een stuk sterker en zal zich tegen Feyenoord altijd meer opladen dan tegen Utrecht of Groningen, waardoor die ploegen nog meer kans op punten hebben dan Feyenoord. Een erg frustrerende situatie. Maar zolang Ajax vaker in de Kuip van Feyenoord heeft gewonnen dan andersom is er wat mij betreft geen sprake van een klassieker, maar enkel van een vernederende situatie. Er zal eerst een keer of 5 door Feyenoord gewonnen moeten worden, wil het die status weer verdienen. Eigenlijk is het al sinds midden jaren 90 al geen klassieker meer. Feyenoord is toen zo vernederd dat elk zelfvertrouwen sindsdien ontbreekt. Een dergelijke situatie met PSV dreigde, maar die is gelukkig snel rechtgezet. Die 10-0 heeft ze de titel gekost en dat laatste voelt erg goed.

Leuk verhaaltje

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Het is en zal natuurlijk wel altijd de klassieker blijven.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Gaat natuurlijk vooral om de beleving buiten de tribunes om, jammer dat die inmiddels ook al verkracht is. Er blijft nu wel weinig over ja.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

(afbeelding)

Lekker hoor die chick van Sulejmani

Twitter

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Zijn shirt en petje

Dat meisje

Het is trouwens wel een foto van een jaar oud...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Hij heeft meer smaak qua vrouwen dan van t shirts.

stfuympos

• 13361 berichten
  • 731 stemmen

Ach er zijn mensen die hebben zo een tattoo op hun rug.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Trouwens zeer slecht nieuws voor Utrechter Mihai Nesu. Normaliter is er binnen 48 uur na de operatie te hopen dat er verbetering voelbaar is. Anders is de kans op herstel of verbetering vrijwel uitgesloten. 48 Uur zijn inmiddels ruim verstreken, en hij is nog steeds compleet verlamd.

Ene moment profvoetballer, de volgende dag kasplantje de rest van je leven.......

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Dat is inderdaad triest.

Die vriendin van Sulejmani heeft trouwens wel lekkere tieten zeg (ten minste op de foto en natuurlijk ziet ze er lekker uit ook het gezicht).

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

De zenuwen beginnen nu wel erg te worden, het is maar dat ik wel als een roos kan slapen. Anders was ik nu echt dood gegaan. Nog 2 nachtjes!

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Zie ik daar nou het Ajax-logo op je schouder?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Uhuh, volgende maand mijn 3 jarige jubileum

Heb zo gauw alleen even deze close up van toen ik hem net had laten zetten

(afbeelding)

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3399 stemmen

Nice hoor, al zou ik het persoonlijk niet doen, zelfs niet mijn eigen club Maar je hebt vast ook al de Ajax Landskampioen 15-05-2011 tattoeage op je reet?

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Nee hoor, ik ben geen AZ supporter

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Zeer triest die situatie van Nesu. Vreselijk lullig dat dit op een trainingspotje kan gebeuren. Ik gun hem en Utrecht die 8e plek.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Gaat niet gebeuren joh, ik denk echt serieus dat ze kansloos van de mat getikt worden. Motivatie zal wel erg laag liggen en het team is denk ik te aangeslagen. Andere zaken gaan op dit moment voor en dat begrijp ik eigenlijk ook. Denk dat het thuispubliek ook mild zal zijn voor het elftal wanneer ze verliezen.

rep_robert

• 27519 berichten
  • 4088 stemmen

Hehe constantse ploeg zeg Boskamp op televisie Vooral met dit puntenaantal ben je erg constant ja

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Leuke episode van 'Heilig gras' met Frank de Boer.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Mooie vrije trap van Maradona trouwens.....de muur bukt even netjes voor hem

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2117 stemmen

die schwalbe van Maradona

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

Zojuist was er een prachtige, warme documentaire van Henk Spaan bij Heilig gras over Frank de Boer. Een heel mooi kijkje in het persoonlijke leven van Frank, maar vooral ook heel veel opnamen en geluidsopnamen van in en rond de wedstrijden van Ajax van de laatste weken.

Een absolute must voor iedere ajacied, maar eiegenlijk voor iedere voetballiefhebber.

Het vertrouwen in Frank was bij mij al enorm en dat alleen nog maar groter geworden.

Gaat dat zien op uitzending gemist!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.