134.919 gebruikers | 85.737 films | 31.053 regisseurs | 3.509.093 berichten | 4.931.648 stemmen

CD WOW! - cd-wow.nl

gebruiker
bericht

hilda80
bericht [permalink] geplaatst op 30 september 2011, 13:31 uur
Ik ben een grote fan van deze site en koop regelmatig cd´s hier. Tot nu toe zonder enige problemen. En het is super betaalbaar ook. Ik koop nog altijd orginele cd´s, vind de cd´s die ik wil hebben echt het geld waard. De ene keer duurt het wat langer dan de andere maar dat maakt mij niet heel veel uit, inderdaad ...ook ik heb genoeg voer liggen :D!

bericht [permalink] geplaatst op 17 november 2011, 11:58 uur
Als er staat backorder als status, komt 'ie dan uiteindelijk nog wel of is de kans groter van niet?

bericht [permalink] geplaatst op 2 januari 2012, 14:17 uur
ik heb hier ook maar eens drie dvds besteld en allemaal keurig binnen gekrijgen.
kan inderdaad weleens lang duren(word verzonden van verschillende plaatsen over de wereld!)
maar wel een leuke site om dvds te krijgen die hier in nederland niet worden verkocht!

bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 15:11 uur
Even een vraagje aangezien ik nog niet bekend ben met deze site en graag wat wil bestellen.
Krijg je bij 'wordt gewoonlijk binnen 24 uur verzonden' de dvd's binnen 2/3 dagen thuis?

bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 15:27 uur
Hoeft niet perse. Soms wel soms niet. Het ligt er net aan waar de DVD vandaan verstuurd word. De DVD word wel direct de volgende dag verstuurd.

bericht [permalink] geplaatst op 17 januari 2012, 15:29 uur
Ahh oké, bedankt voor de snelle reactie! :)

bericht [permalink] geplaatst op 20 februari 2012, 12:49 uur
Ze hebben de naam van de website veranderd in wowhd.nl, ik wilde even kijken op cdwow.nl en dat werkte dus niet meer.