X-files
[permalink] geplaatst op 31 augustus 2009, 14:52 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenIk ben maar eens begonnen aan seizoen 5. Van het weekend de DVD-box gekocht bij Van Leest in Leiden voor 19,95. Goedkoper ben ik ze nog niet tegengekomen.
Fox toch geen zelfmoord gepleegd. Dacht al wel dat ze een truc uithaalden, maar CSM heeft het snel in de gaten. Vraag me trouwens af of het ministerie van Defensie hier in Den Haag (ik werk er vlakbij) ook dat soort geheimen herbergt
Vanavond aflevering 2.
[permalink] geplaatst op 2 september 2009, 12:34 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenIk ben nu toe aan de laatste 4 afleveringen van seizoen 7. Volgend seizoen dus voor een flink deel zonder Mulder.
Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Wat vind ik die Cancerman trouwens een geweldig karakter. Heb eergisteren "En Ami" gezien. Was weer super, net als de hierboven genoemde "Musings of a Cigarette Smoking Man".
[permalink] geplaatst op 12 september 2009, 0:21 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenInmiddels ben ik aanbeland bij aflevering 17, seizoen 8.
En ik moet bekennen dat ik Jason Patrick aka John Doggett goed vind spelen.
Ik vreesde een tegenvallende acteerprestatie en een karakter dat in het verkeerde keelgat zou schieten, maar daar is tot op heden geen sprake van.
Wel vind ik, nu Mulder weer terug is, dat het te 'crowded' wordt. Dat zal maar tijdelijk zijn, want ik heb begrepen dat zowel Mulder als Scully in seizoen 9 bijna niet meer te zien zijn.
Hoe dan ook, net een paar goede afleveringen achter de rug met een goede Patrick en een overtuigende Anderson.
[permalink] geplaatst op 7 oktober 2009, 20:06 uurKan iemand mij vertellen wat de perfecte x-files ervaring is? Qua kijken.
Ik wil alles namelijk zien, en heb al gehoord dat X-Files the MOvie tussen seizoen 5 & 6 past, en dat de mini-serie The Lone Gunman voor seizoen 9 hoort. Zijn er verder nog meer dingen waar ik me van op de hoogte moet stellen?
Ik neem aan dat de volgorde zo zal zijn dan?
Seizoen 1 t/m 5
The Movie
Seizoen 6 t/m 8
The Lone Gunmen
Seizoen 9
I want to believe
??
ZOu iemand me hierover kunnen PMen? Thanks!
Verder: erg verslavende serie, veel beter en spannender dan ik in mijn herinnering had (was zelf pas jaar of 7-8 toen dit op tv uitgezonden werd), ben nu halverwege seizoen 3 en is erg goed!
[permalink] geplaatst op 22 juli 2010, 18:38 uurHeb uiteindelijk de eerste seizoen gekocht en superserie, kan zo de hele doos met de 9 seizoenen maar om 119€ voor neer te tellen =/
[permalink] geplaatst op 18 februari 2011, 22:13 uurIk ben maar weer eens begonnen, min of meer willekeurig in seizoen 3. Fantastisch om ze weer te zien. Ongeëvenaarde combinatie van spanning, mysterie en droge humor.

[permalink] geplaatst op 18 februari 2011, 22:21 uurheb ze pas allemaal weer gekeken, blijft leuk en heeft voor mij niets aan spanning ingeleverd, sommige afleveringen uiteraard wat minder maar over het algemeen blijft het 1 van mijn favorieten...en het viel mij op hoe leuk en goed ik eigenlijk de laatste 2 seizoenen met John Dogget vond, ik vond hem toch echt wel een toevoeging!
[permalink] geplaatst op 19 februari 2011, 4:15 uurBegin bij mij ook weer te jeuken om lekker overnieuw met de serie te beginnen. Inmiddels alweer 2 jaar geleden dat ik klaar was met de serie. Alleen heb nog zoveel films en series op mijn te zien lijstje staan

[permalink] geplaatst op 19 februari 2011, 12:59 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenBen ook weer overnieuw begonnen. Gewoon vanaf seizoen 1. Momenteel ben ik bij seizoen 4. Laatst gekeken aflevering, jawel: Musings of A Cigarette Smoking Man. Die aflevering heeft voor mij een ongekend hoog niveau. Fantastisch! Vanavond maar eens verder met het tweeluik Tunguska/Terma en de terugkeer van Alex Krycek.
[permalink] geplaatst op 23 februari 2011, 13:34 uurZelf zit ik nu bezig aan seizoen 3 net voorbij Tesos De Bechos...onlangs een actie gezien bij Saturn bij aankoop van 2 seizoenen X-files 30 euro ipv 50€...meteen 4-5 gekocht =)
[permalink] geplaatst op 23 februari 2011, 13:40 uurBij de FRS kan je volgens mij ook elk seizoen voor 15 euro halen, alleen zitten ze in die nieuwe(lees: lelijke) hoesjes met die gekleurde letters.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 17:28 uurIn
Overigen > Televisie > laastste 2 seizoenen X-Files?:
Ik ben al sinds jaren een X-Files fan en weet dat er heeeeeeel lang geleden deze laatste 2 seizoenen zijn uitgezonden op Veronica.
Nu heb ik reeds getracht via Fox Entertainment contact op te nemen d.m.v. diverse mails, maar tot op heden krijg ik geen antwoord hierop.
Nu zou ik heel graag mijn X-Files verzameling compleet maken met deze laatste 2 seizoenen, daar ik al in het bezit ben van seizoen 1 t/m 9.
Helaas zijn deze nog steeds niet verkrijgbaar op dvd en ik zoek er al jaren naar.
Is het mogelijk om deze laatste 2 seizoenen met Robert Patrick (John Dogget) en Annabeth Gish (Monica Reyes) te verkrijgen op dvd?
Eventueel mag het ook op VHS, want ik heb nog steeds een VHS recorder...
Met vriendelijke groet,
H.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 17:38 uur8 en 9 zijn de laatste seizoenen.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 17:56 uurRaar, volgens mij zijn meer mensen de fout in gegaan met deze details. Maar Naomi Watts heeft gelijk. Naast seizoen 1 t/m 7 met Mulder& Scully en 8+9 waar Dogget en Reyes ook in de hoofdrol spelen heb je ook nog 2 films.
Wikipedia pagina is overigens ook vrij duidelijk lijkt me.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 17:58 uur
bevat spoilers, selecteer de tekst om deze te lezenherman78 schreef:Ik ben maar eens begonnen aan seizoen 5. Van het weekend de DVD-box gekocht bij Van Leest in Leiden voor 19,95. Goedkoper ben ik ze nog niet tegengekomen.
Fox toch geen zelfmoord gepleegd. Dacht al wel dat ze een truc uithaalden, maar CSM heeft het snel in de gaten. Vraag me trouwens af of het ministerie van Defensie hier in Den Haag (ik werk er vlakbij) ook dat soort geheimen herbergt
Vanavond aflevering 2.
Alle 9 seizoenen kan je voor 100 euro krijgen in een speciale X-Files box.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 18:06 uurJe kan ze ook wel voor een tientje of 15 euro kopen in de FRS e.d.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 22:42 uurrep_robert schreef:
Raar, volgens mij zijn meer mensen de fout in gegaan met deze details. Maar Naomi Watts heeft gelijk. Naast seizoen 1 t/m 7 met Mulder& Scully en 8+9 waar Dogget en Reyes ook in de hoofdrol spelen heb je ook nog 2 films.
Wikipedia pagina is overigens ook vrij duidelijk lijkt me.
hmmmzzz.... en waarom is het dan zo dat ik bijvoorbeeld nog vanuit mijn geheugen weet dat de baby van scully wordt ontvoerd enz...
lijkt mij voor de hand liggend dat na seizoen 9 er nog 2 seizoenen zijn bijgemaakt, maar om de één of andere redenen de kijkcijfers niet haalde en heeft men de beroemde plug uit het contact gehaald....
Zoiet staat mij nog voor de geest... en tja ..als fan wil je natuurlijk alles...dus ook deze laatste 2 seizoenen.... en Naomi... ik heb reeds seizoen 1 t/m 9
Helaas is er niet veel over weer te vinden...
maar goed.... eens hoop ik dat deze laatste 2 seizoenen ooit worden uitgebracht....
Met vriendelijke groeten naar alle X-Files Fans...

[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 23:03 uurEr zijn gewoon 9 seizoenen op dvd hoor.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 23:09 uurweet ik... maar zoals je hebt kunnen lezen ben ik op zoek naar de ontbrekende delen en weet dat ze destijds wel zijn uitgezonden door veronica.
in ieder geval dank voor alle info...
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 23:33 uurDie zijn er niet, dus ik weet niet wat je probeert te bereiken. En Veronica zal ze zeker niet hebben uitgezonden, zo vergevorderd is onze commerciële televisie niet met haar 3312344123 herhalingen.
[permalink] geplaatst op 24 mei 2011, 23:35 uurDjPhantom schreef:rep_robert schreef:
(quote)
hmmmzzz.... en waarom is het dan zo dat ik bijvoorbeeld nog vanuit mijn geheugen weet dat de baby van scully wordt ontvoerd enz...
lijkt mij voor de hand liggend dat na seizoen 9 er nog 2 seizoenen zijn bijgemaakt, maar om de één of andere redenen de kijkcijfers niet haalde en heeft men de beroemde plug uit het contact gehaald....
Zoiet staat mij nog voor de geest... en tja ..als fan wil je natuurlijk alles...dus ook deze laatste 2 seizoenen.... en Naomi... ik heb reeds seizoen 1 t/m 9
Helaas is er niet veel over weer te vinden...
maar goed.... eens hoop ik dat deze laatste 2 seizoenen ooit worden uitgebracht....
Met vriendelijke groeten naar alle X-Files Fans...
Het is eventjes geleden, maar volgens mij gebeurt dat in seizoen 9 hoor. Daarnaast, als die seizoenen er zouden zijn had je zoiets toch wel op het internet kunnen vinden? De Engelse X-Files wikipedia is extreem uitgebreid en daar staat ook niks over die seizoenen in. En als laatste punt is laatste aflevering van seizoen 9 toch ook echt de afsluiter waarin iedereen nog een keer terugkomt.
[permalink] geplaatst op 25 mei 2011, 0:16 uurGebeurd idd in seizoen 9.
[permalink] geplaatst op 25 mei 2011, 10:40 uurIn seizoen 9 zitten ze achter Scully's kind aan. Reyes probeert haar en haar kind te verstoppen in één of ander verlaten dorpje in de wildernis.
In seizoen 5 (denk ik) wordt Scully's ongeboren kind genetisch gemanipuleerd.
[permalink] geplaatst op 25 mei 2011, 11:37 uurals je alle 9 seizoenen al op dvd hebt dan heb je ook die delen waar Scully's kind ontvoerd wordt, meer als 9 seizoenen en 2 films zijn er niet en ik ben een mega grote fan en heb alles en alle bladen en info die er toen over was en had destijds ALLES opgenomen op video wat veronica uitzond...er zijn GEEN ontbrekende seizoenen....seizoen 8 en 9 was met doggett en Reyes.....zoek maar op..
[permalink] geplaatst op 25 mei 2011, 15:32 uurrep_robert schreef:
Je kan ze ook wel voor een tientje of 15 euro kopen in de FRS e.d.
eh, bij FRS zijn ze 3 tientjes
[permalink] geplaatst op 25 mei 2011, 18:35 uurDan word je daar bij jou opgelicht. Zie nu de hele tijd die lelijke nieuwe versies met die kleurtjes en dat opstapel dinkie in het hoesje voor de dvd's liggen voor een tientje of vijftien euro, zoiets. Die ouderen die ik had met de gezichten van Mulder en Scully op de zijkant heb ik een paar jaar geleden ook al voor twee tientjes gehaald per seizoen.
[permalink] geplaatst op 25 mei 2011, 18:54 uurnou, ik ben sinds een tijdje ook bezig met deze serie en af en toe koop ik dan een seizoen als ik em voor een mooie prijs tegenkom, maar bij FRS hier ligt helemaal niks van X-files, ik had het dan ook over de versies die via hun site te bestellen zijn en die zijn €29,99
http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/...
Ik had toevallig het geluk dat op mediamarkt.nl seizoen 4 (7,50) 6 en 8(Beide 10,00) een paarweken geleden goed geprijsd waren. Maar ja nu zit ik met 2 verschillende versies: seizoen 5 is een box en 4, 6 en 8 is zoals ik had begrepen een m-lock