- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Slechte series
Slechte series
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
GTST en ONM zijn wat mij betreft het ergst!! Wat een Amateurs
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11898 berichten
- 5305 stemmen
Nee, geen amateurs. Weinig geld en weinig middelen. En met de weinige middelen die ze hebben vind ik dat ze prima series maken. Vooral ONM is er de laatste jaren erg op vooruit gegaan.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
GTST
The Bold and The Beautiful
Sex And The City
Married with Children
Star Trek
Evelien
Lotte
Gooische vrouwen
Allemaal stuk voor stuk bagger naar mijn mening.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Married With Children bij de slechtste series? Kom op Rianneke! Waar is je gevoel voor humor gebleven?
Married With Children is juist een heerlijke serie.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ja ik kan daar toch echt niet om lachen Ruud, maar snap wel dat sommige dat leuk vinden, maar toch echt niks voor mij.
Mijn humor ligt meer bij Friends, dat vind ik persoonlijk de beste serie. 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Friends is een van de betere series ooit. Daar kan Married With Children zeker niet tegen op. Ook al is Married With Children best leuk hoor. Al Bundy is hilarish. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ik vind Married with children ook een verschrikkelijke serie. Ik erger me altijd kapor aan Al Bundey.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8537 stemmen
Al Bundy is toch het grote voorbeeld van elke man? Voor mij in ieder geval wel.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind Married with children ook een verschrikkelijke serie. Ik erger me altijd kapor aan Al Bundey.
ook altijd last van ja.
Zowieso vind ik in die serie geen leuke personages spelen.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Hoe kan iemand in godsnaam Married with Children slecht vinden, en Al Bundy vervelend vinden? Hij is voor mij de grootste comedyheld die er bestaat en MwC de beste serie ever gemaakt!
Gizzmann
-
- 5617 berichten
- 2839 stemmen
Friends is een van de betere series ooit. Daar kan Married With Children zeker niet tegen op.
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Daar ben ik het dan wel weer mee eens. Friends is een van de betere series ooit. Daar kan Married With Children zeker niet tegen op.
Hangt af van je smaak en gevoel voor humor. Married with Children vertaald naar de animatiefilm zou zoiets zijn als The Simpsons, maar iets minder braaf, terwijl Friends zoiets als Bambi zou zijn.
kos
-
- 46682 berichten
- 8841 stemmen
Die vergelijkingen gaan echt nergens over.
.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Idem. Al jaren kijk ik het. Hoevaak ik een aflevering ook gezien heb, de glans verdwijnt gewoon niet.
Sowieso snap ik de hele hype rond Friends totaal niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Friends is gewoon overschat. Niet slecht, wel overschat. Zo geforceerd grappig vind ik vaak, terwijl de grove, platte humor van mwc gewoon puur is.
rob-1983
-
- 72 berichten
- 36 stemmen
Ik vind Friends leuk en ik kan ook wel begrijpen als mensen het niet leuk vinden. Maar waar ik een hekel aan heb is mensen die zeggen dat ze friends niets aan vinden en als je dan vraagt waarom, zeggen ze omdat ze zoveel betaald krijgen. Wat doet dat ernoe toe.
edejong
-
- 277 berichten
- 531 stemmen
Star Trek achtige series
Desperate Housewives
Soaps
Jericho
Jupilerman
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
Die vreselijk moraliserende sitcoms uit de vroege jaren 90,Full House,Family Matters,Step by Step,wie haalt het toch in z'n hoofd om die nog uit te zenden?
Maar de ultieme baggersitcom is toch wel What About Joan.Terwijl de meeste sitcoms niet grappig zijn terwijl ze toch in principe nog spits zijn,is dat gewoon puur surreaisme.Het eerste wat je te binnen schiet is vaak grappiger dan de tekst van de personages.Weet niet om het ook in nederland uitgezonden wordt
"Are you being served" vind ik trouwens ook heel erg slecht.Echt geen idee waarom het zo lang heeft gelopen op BBC
Jupilerman
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
Bob Saget schijnt, in tegenstelling tot wat je mag denken uit Full House en America's F%#ing Home Video's, echt een geniale komiek te zijn.
Zat een tijdje geleden bij Conan O'Brien,was best wel grappig(als je er van uitgaat dat de grappig bedoelde gasten hun grappen zelf schrijven)
tukkerstein
-
- 2214 berichten
- 3465 stemmen
Vrijwel alle Amerikaanse site-coms. Met dat irritante lachbandje. Everybody Loves Raymond, enz.
Uitzondering is Married With Children, die is geweldig.
Ook heb ik een hekel aan 4400. Vreselijk hoe dat zo enorm goed begint, maar het verhaal steeds meer op een zijspoor gaat en afzwakt.
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Reba, echt 1 van de slechtste series die ik ooit heb gezien. De hele cast is uitermate irritant en dan vooral die Reba zelf. Absoluut niet grappig.
miepke
-
- 816 berichten
- 0 stemmen
bleh, ik haat star trek en allemaal die zooi
ja, ik ben echt een serie fanaat,, maar dit kan ik dus echt niet kijken 
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Vrijwel alle Amerikaanse site-coms. Met dat irritante lachbandje. Everybody Loves Raymond, enz.
Uitzondering is Married With Children, die is geweldig.
Ook heb ik een hekel aan 4400. Vreselijk hoe dat zo enorm goed begint, maar het verhaal steeds meer op een zijspoor gaat en afzwakt.
Goed dat je tenminste MwC prijst, maar ik ben het totaal oneens met je kritiek op The 4400.
Prachtige serie, dat soms misschien wat uitgerekt wordt, maar waar zeker een lijn van het verhaal in blijft die duidelijk is. Het 4400 centrum en het onderzoek naar de 4400 krachten zijn de hoofdlijn. Ik heb in korte tijd 3 seizoenen gekeken en kijk erg uit naar komende zomer als het 4e begint.
film_kaza
-
- 3140 berichten
- 0 stemmen
CSI, Star Trek,
Pokemon, Bende Van Vijf en nog andere manga series voor kinderen.
Maar wat van alles nog wel de allerslechtste serie ooit is is: Hot Shots WK Lingerie Voetbal!
Gewoon een paar wijven in standkleding die een halfuur lang penalties staan te nemen. Een schande!
Als het bijvoorbeeld beroemde sterren waren die de penalties namen en aan het einde gewoon wat zingde was het wel een klein beetje intresant geweest.
Zoals Ali B en Najib Amhali bijvoorbeeld.
sinterklaas
-
- 11811 berichten
- 3315 stemmen
Series waar ik de racekak van krijg:
Pokemon
Digimon
De bende van vijf
Zoop
Topstars
6teen ('yo dude' gatverdamme
)
Mira en Mari op villa achterwerk BWuuuaaaerk
Oeeeh een olifant dat met haar oortjes vliegt
die lui die dat gemaakt hebben hebben echt geen leven.
en al die Japanse manga shit waar de 6 jarige jochies mee op moeten groeien. 
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Van de serie Full house krijg ik spontaan darmkrampen.
Chattingforum
-
- 465 berichten
- 12 stemmen
Ah voetbal is een van de slechtste soorten dingen ooit.
En jah, verder is al die komedies zijn echt heel slecht.
De slechtste programma ooit vind ik: DE RIJDENDE RECHTER
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11898 berichten
- 5305 stemmen
Ah voetbal is een van de slechtste soorten dingen ooit.
PRECIES!
by_the_way
-
- 3792 berichten
- 504 stemmen
en al die Japanse manga shit waar de 6 jarige jochies mee op moeten groeien. 
Zonde idd...
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Wij groeiden tenminste nog op (ik ben geen ouwe lul, ook slechts 21
) met leuke tekefilms als The Turtles, Dommel, Boes, Dragonball Z, Dexters Lab en Johnny Bravo.
Tegenwoordig alleen maar neppe shit als die Japanse Charlies Angels kloon, Pokemon en meer van die neppe onzin. Snap echt niet dat kids dit pruimen.