Mijn Series +

The President Show - Seizoen 1 (2017)

ontwikkeld door Anthony Atamanuik
met Anthony Atamanuik, Peter Grosz en Connor Ratliff

In The President Show geeft de befaamde Trump-imitator Anthony Atamanuik vanuit het Oval Office rechtstreeks commentaar op al het nepnieuws van de corrupte media. Hij wordt daarbij ondersteund door Peter Grosz als zijn sidekick Mike Pence. De president ontmoet elke aflevering een gast met wie hij zijn visie op de wereld en de politiek bespreekt. Daarnaast onderneemt de president een aantal taakgerelateerde activiteiten zoals golf en zakenreisjes.

1. Keith Olbermann
  17. Paul Rieckhoff
  18. Ana Kasparian
  19. Lindy West
  20. Joseph Cirincione
  1. I Came up with Christmas: A President Show Christmas (special)
avatar van Robbie.T.
Pijnlijk 'ongrappige' serie waarbij het niveau humor zo ontzettend laag is dat zelfs 'kinderachtig' de lading niet dekt. De show zou slechts 10 afleveringen hebben, maar door het grote succes in, met name, de VS werden er nog 5 afleveringen bijbesteld en na het alsmaar groter wordende succes zijn er voor seizoen 1 nu nog 7 afleveringen besteld om seizoen 1 op 22 afleveringen te laten uitkomen. Onbegrijpelijk dat deze troep nog langer blijft bestaan.

avatar van Esteban
Flauw. Heel flauw. Al kan ik de man zijn imitatie op zich wel waarderen en heeft het programma wel enige sympathie van mijn kant. Het leent zich echter een pak beter voor kortere en scherpere sketches.