Mijn Series +

George & Mildred - Seizoen 1 (1976)

Alternatieve titel: George and Mildred

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Brian Cooke en Johnnie Mortimer
met Yootha Joyce, Brian Murphy en Norman Eshley

George en Mildred Roper verhuizen van huis. De gemeente heeft de grond nodig en biedt de Ropers vervangende woonruimte aan op 46 Peacock Crescent in Hampton Wick. Het huis staat in een betere buurt en met name Mildred is blij met haar nieuwe omgeving. Aan George is het allemaal niet besteed, hij was liever in zijn oude buurtje gebleven. Mildred ergert zich mateloos aan de luie en werkeloze George die geen enkele interesse toont in de nieuwe sociale status die het huis met zich meebrengt. Ook de buurman van de Ropers, Jeffrey Fourmile, ergert zich aan George Roper en in mindere mate aan diens vrouw. Iedereen zal zich moeten aanpassen aan deze nieuwe situatie.

1. Moving On
  7. The Little Dog Laughed
  8. Best Foot Forward
  9. My Husband Next Door
  10. Family Planning
Heerlijke humor van een onvergetelijk duo.

Mijn ouders keken hier veel naar, dus als ik niets anders te doen had, keek ik mee. Was wel grappig.