• 8.262.944 stemmen

Bureau Hofstad - Seizoen 1 (2021)

Show titel: Bureau Hofstad

Afleveringen: 3

Speelduur: 1 uur en 02 minuten

Met: Ewout Genemans

Oorsprong: Nederland

Datum van release: dinsdag 12 oktober 2021

Eerst uitgezonden op: RTL4 (Nederland)

• Videoland Bekijk seizoen 1 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Bureau Hofstad

Ewout Genemans trekt een half jaar lang op met politieagenten in Den Haag. We zien onder meer de nodige achtervolgingen door de stad, agenten met getrokken wapens en een arrestatie van het arrestatieteam. Zo zien we hen in actie in de Schilderswijk bij de oudejaarswisseling en bij corona-demonstraties op het Malieveld. Op drie politiebureaus is Ewout in korte tijd kind aan huis, leert hij het wel en wee van de agenten, en zo de mens achter het uniform kennen.

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. Aflevering 1

12 oktober 2021 (1 uur en 02 minuten)

Als een auto die betrokken is bij een aanrijding ervandoor gaat, zetten Cassy en Adil de achtervolging in. Thessa en Sjoerd gaan af op een melding van een man met een pistool in een trein. Heel Den Haag Centraal wordt ontruimd en ook het arrestatieteam is paraat. Daarna gaan ze het Scheveningse strand op, want daar zou een man vrouwen lastigvallen.

2. Aflevering 2

19 oktober 2021

Agenten Wisam en Arie krijgen een melding dat er iemand 'suicide by cop' wil plegen. Samen met het arrestatieteam wordt hij uiteindelijk ingerekend. Agenten Sjoerd en Nathan achtervolgen een jongen op een scooter. En agenten Thessa en Sjoerd zijn erbij als een hennepkwekerij wordt opgerold.

3. Aflevering 3

26 oktober 2021

Sjoerd en Nathan trekken hun vuurwapen bij een confrontatie met gevaarlijke verdachten die zich schuilhouden in een busje. Bij een opstootje in een Haagse woonwijk hebben agenten Cassy en Adil slechts seconden om een nepvuurwapen van echt te onderscheiden. Wisam en Arie gaan op zoek naar een bedelaar die Hagenezen al een tijdje voor de gek houdt.

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.