Mijn Series +

Documentaire
Miniserie, 356 minuten

ontwikkeld door Judith Vreriks en Annemiek Munneke
met Sarah Sylbing en Ester Gould

Sarah Sylbing en Ester Gould volgen achtstegroepers vlak voor het eindadvies voor de middelbare school. Sommige kinderen worstelen met hun thuissituatie, anderen gaan gebukt onder prestatiedrang. Gelukkig zijn er de zeer betrokken leraren, de mentor, de bestuurder en de wethouder. Maar is dat genoeg?

1. Waar Je Wieg Staat
  6. Quarantaine Time
  7. Afscheid Nemen Bestaat Niet

avatar van Kos
Kos
Met sowieso de Televizierring winnen dit jaar. Of wat voor tv prijzen er ook zijn in NL.

avatar van ZAP!
'Moet', bedoel je, neem ik aan?

Ben benieuwd naar uitgebreide(re) recensies...

avatar van Kos
Kos
Moet ja. Heel bijzonder document dit.

avatar van Simon Smith
Kos schreef: