Mijn Series +

Secrets of Sulphur Springs - Seizoen 1 (2021)

Fantasy / Drama

ontwikkeld door Tracey Thomson
met Preston Oliver, Kyliegh Curran en Elle Graham

De ouders van de 12-jarige Griffin Campbell hebben zojuist hun leven ontworteld door naar een nieuwe stad te verhuizen en eigenaar te worden van een verlaten hotel in de hoop het terug te brengen naar de levendige vakantiebestemming die het ooit was. Niet lang nadat Griffin zijn eerste dag op een nieuwe school begint, komt hij erachter dat het hotel waar hij zojuist is ingetrokken naar verluidt wordt achtervolgd door de geest van een meisje dat decennia geleden is verdwenen.

1. Secrets of Sulphur Springs
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  • volgende aflevering: vrijdag 22 januari (aflevering 2)

Vreselijk denk ik en alweer politiek Disney correct, brrrr.