Mijn Series +

American Soul - Seizoen 1 (2019)

Drama / Muziek

ontwikkeld door Devon Greggory en Jonathan Prince
met Sinqua Walls, Katlyn Nichol en Christopher Jefferson

Don Cornelius is een zakenman in de jaren '70. Hij wil een muziek- en dansshow op tv gaan maken. Daarvoor zoekt hij zwarte investeerders, muzikanten en dansers, zodat hij de volle regie kan houden. Hij krijgt het voor elkaar en de show genaamd Soul Train wordt een groot succes, met allerlei bekende artiesten die erin komen optreden. Het leven lacht hem toe, maar zowel hij als zijn dansers krijgen privé en professioneel met de nodige problemen te maken.

1. Man Is First Destiny
  2. Continuous Revolution in Progress
  3. Lost and Found
  4. Just Us
  5. Fault Lines
  6. What Are You Looking At?
  7. Nothing to Fear
  8. Nothing Ventured... Nothing Gained
  9. '68 B.C.
  10. Proceed with Caution

avatar van Kos
Kos
Klinkt wel leuk eigenlijk.