Mijn Series +

Belgiƫ
Documentaire
Miniserie, 149 minuten

met Rudi Vranckx

In de historische docureeks 'De eeuwige oorlog' probeert Rudi Vranckx te begrijpen hoe het komt dat sommige oorlogen steeds opnieuw ontvlammen. Daarom maakt hij een reis door de tijd, naar het moment waarop de oorlogen in Irak, Afghanistan en Somalië in een beslissende plooi kwamen te liggen. Samen met opmerkelijke kroongetuigen en experten, regeringsfunctionarissen, topmilitairen, clanleiders en burgers maakt hij de balans op.

1. Irak
  2. Somalië
  3. Afghanistan

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.